بک لینک

بک لینک

تاریخ : یکشنبه 19 بهمن 1399 زمان : 11:41 | بازدید : 41
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

Image result for بک لینک چیست

 

بک لینک چیست  می خواهید به شخص دیگری لینک دهید ، ساده ترین راه این است که از طریق CMS وب سایت یا سیستم مدیریت محتوا خود را انجام دهید. این احتمال وجود دارد که شما از CMS برای مدیریت تمام محتوای وب سایت خود از جمله صفحات ، تصاویر ، متن و محصولات خود استفاده کنید (اگر فروشگاه الکترونیکی راه اندازی می کنید).

 

افزودن پیوند با CMS خود

برای افزودن پیوند به سایت دیگر با استفاده از CMS ، صفحه ای را که می خواهید پیوند را در آن قرار دهید ویرایش کنید. متن مورد نظر برای پیوند دادن را تایپ کنید ، سپس با استفاده از نشانگر خود آن را برجسته کنید. به دنبال یک دکمه ابزار باشید که شبیه پیوند فلزی باشد ، مانند این:

 

برای افزودن پیوند ، روی این نماد کلیک کنید

 

 

روی دکمه کلیک کنید و باید پنجره ای مشابه این پنجره را مشاهده کنید:

 

پیوند خود را در این پنجره جدید تایپ کنید

 

 

URL سایت یا صفحه خاصی را که می خواهید پیوند دهید اضافه کنید ، سپس روی "تأیید" کلیک کنید. پیوند به صفحه شما اضافه خواهد شد. سپس می توانید پیوندهای اضافی را که می خواهید اضافه کنید و پس از پایان کار صفحه را ذخیره کنید. هر پیوندی که از طریق CMS خود اضافه کنید برای بازدیدکنندگان وب سایت قابل مشاهده و کلیک است.

 

افزودن پیوند با HTML

اگر از CMS استفاده نمی کنید ، می توانید با استفاده از HTML به وب سایت های دیگر پیوند دهید. ایجاد لینک در HTML بسیار آسان است. به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما می خواستید این پیوند را که به صفحه اصلی ما اشاره دارد ، تکرار کنید. این HTML است که برای این کار استفاده می کنید:

 

<a href="http://www.webfx.comUP> این پیوند </a>

به چند روش می توانید پیوندهای HTML را اصلاح کنید که ممکن است CMS به طور خودکار انجام دهد. به عنوان مثال ، کلیک کردن روی گزینه "باز کردن پیوند در پنجره جدید" (یا اخیراً "برگه جدید") در CMS باعث تغییر لینک ما در بالا می شود به این شکل:

 

<a href=23http://www.webfx.comUP این صفحه را هدف قرار دهید </a>

... جایی که مشخصه هدف خالی ، پیوند کلیک شده را مجبور به باز کردن در یک پنجره یا برگه جدید می کند.

 

همچنین می توانید عناوین و توضیحات را به پیوندها با HTML اضافه کنید. اگر می خواهید در مورد چگونگی ایجاد پیوند با HTML بیشتر بدانید ، این مقاله W3 Schools یک منبع عالی است.

 

ما مشارکت های طولانی مدت را تشکیل می دهیم

بیش از 90٪ مشتریان WebFX در سال 2 کمپین خود با ما همکاری می کنند.

 

امروز با یک استراتژیست بازاریابی صحبت کنید

با خدمات حرفه ای سئو از نظر اخلاقی بک لینک با کیفیت بالا کسب کنید

آیا برای ساخت بک لینک با کیفیت به سایت خود نیاز به کمک دارید؟ به عنوان یک شرکت سئو باتجربه ، WebFX می تواند برای شرکت شما یک طرح ایجاد پیوند شخصی ایجاد کند که حضور شما را در جستجو افزایش می دهد ، SEO شما را بهبود می بخشد و بازدید سایت شما را افزایش می دهد.

 

اکنون خدمات SEO ما را مرور کنید. یا ، با ما تماس بگیرید آنلاین یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای یک پیشنهاد سفارشی!

 

مواردی که باید در  ایجاد بک لینک فالو رعایت کنید

1-ایجاد پایه قوی 

باید کلمه کلیدی انتخابی شما سرچ بالایی داشته باشید. در غیر اینصورت با سرچ پایین شانس زیادی برای سئو شدن نخواهید داشت زیرا افراد زیادی کلمه مورد نظر شما را جستجو نمیکنند.

 

2- ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و پر بازدید

برای ایجاد بک لینک میتوانید از روش های گوناگونی مانند بلاگ و انجمن و کامنت و دیگر موارد استفاده نمایید. در واقع این سایت ها سایت هایی هستند که بازدید بالایی دارند و میتوانید بک لینک های مناسبی از انها دریافت کنید. 

در مجموع راه های زیر به صورت خلاصه برای دریافت بک لینک فالو استفاده می شوند:

– ایجاد محتوای فوق العاده

– پست مهمان

– قرار دادن لینک های دیگران تا لینک های شما را قرار دهند

برخی از پلتفرم هایی که می توانید از آن ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید:

virgool.io

Tumblr

Mozilla

Photobucket

Somuch

backlinksfa

Backlink

Facebook

Instagram

Twitter

LinkedIn

Snapchat

Goodreads

Reddit

Tumblr

Pinterest

Flickr

Quora

Periscope

3- هوشمندانه کامنت تولید کنید

از آنجایی که ربات های گوگل به هر حرکتی از جانب شما حساس هستند باید بدانید مطالب و نظراتی که منتشر میکنید نباید وارد حیطه اسپم شود. اگر ربات ها احساس کنند مطلب شما تطابقی با سایت و موضوع مورد نظر ندارد آن را حذف خواهد کرد.

برای جلوگیری از این موضوع میتوانید در سایت هایی که هم راستا با محتوا سایت شما هستند فعالیت کنید.

از لینک فالو در این موارد استفاده می کنیم:

– مطالب مرتبط

– محتوای مفید برای بازدید کنندگان

– لینک های داخلی سایت خودتان

و از لینک نو فالو برای موارد زیر :

– مطالب نامرتبط

– لینک های وابسته به سایت

– لینک های اسپانسر

– لینک های تبلیغاتی

– کامنت ها

– لینک های فوتر سایت

 

زمانی که لینک مطالب سایت شما در سایت های دیگر قرار بگیرد گوگل تشخیص خواهد داد که سایت شما و مطالبی که در آن ارائه می دهید از نظر مردم قابل اعتماد و کاربردی است. در نتیجه به عنوان یک سایت و مطلب معتبر آن را در نظر میگیرد. 

 

لینک نوفالو nofollow

گوگل این نوع بک لینک را معرفی کرد تا بک لینک های بی ارزش از بک لینک های با ارزش بالا مشخص شوند.

لینک های نوفالو بر خلاف فالو این پیغام را به ربات های گوگل برای دنبال کردن خود نمیدهند. با اینکه تاثیر زیادی در سئو سایت ندارند اما خیلی بی تاثیر هم نیستند. همچنان با کلیک بر این لینک ها به سایت های دیگر هدایت میشود اما ارزش سئو بالایی ندارند.

 پیدا کردن لینک نوفالو با inspect

برای پیدا کردن کل لینک‌های نوفالو می‌توانید بر روی صفحه مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه view source را انتخاب کنید سپس به کمک ابزار جستجوی مرورگرها و با زدن کلیدهای Ctrl + F عبارت nofollow را تایپ میکنیم تا مرورگر برایمان هم تعداد و هم مکان لینک را نشان دهد.

 

 5 روش بک لینک های نوفالو

1-فیس بوک

فیس بوک هم مانند دیگر شبکه های اجتماعی با قراردادن لینک سایتتان در آن به شما بک لینک نوفالو میدهد. با تقسیم بک لینک‌ها به دو دسته فالو و نوفالو، بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک، توئیتر، لینکدین، گوگل پلاس و… همه بک لینک‌های خود را به صورت نوفالو تغییر دادند تا ارزش سایتشان بالا برود.

 

2-کامنت سایت

اغلب سایت هایی که شرایط کامنت گذاری را فراهم کرده اند به شما لینک نوفالو میدهند. در گذشته با قراردادن کامنت میتوانستید به راحتی بک لینک های ارزشمندی دریافت کنید اما امروزه دیگر چنین چیزی نیست.

3-فروم

در بعضی فروم های ایرانی میتوانید با نظر دادن و انتشار پست بک لینک فالو دریافت کنید اما در سایر فروم ها دیگر این اجاره به شما داده نمیشود و بک لینک ها نوفالو خواهد بود.

4-بلاگفا

بلاگفا ، یک سرویس قدرتمند و قدیم وبلاگ نویسی است که طرفداران زیادی دارد. مکن است با قراردادن لینک در محتوای بلاگ بک لینک فالو دریافت نکنید اما با قراردادن لینک در قسمت پیوندها شانس برای داشتن بک لینک فالو داشته باشید.

5-آپارات

با ثبت نام در این سایت و ایجاد یک حساب کاربری میتوانیدذ ویدیو های خود را در آن قرار دهید. اما نهایتا در این کانال ، شما خواهید توانست که یک بک لینک نوفالو به سوی سایت خود بگیرید. البته این کار آپارات، کاری فکر شده و درست است چرا که باعث می شود که کسانی که محتوای ویدیویی مفیدی ندارند ، شروع به ساخت کانال های اسپم برای درج لینک نکنند

 

آیا غیراز بک لینک فالو و نوفالو بک لینک دیگری هم داریم ؟

بله ، امروزه برای rel نسبت های مختلفی تعریف کرده اند که خزنده ها یا روبات های گوگل ، آن ها را به خوبی می شناسند. 

 

<a rel=”value”>

آموختیم که به جای value در عبارت بالا ، می توان عبارت nofollow را قرار داد تا خزنده ها ، آن را دنبال نکنند. برخی از دیگر عبارت ها که می توانند به جای value به کار برده شوند ، عبارتند از:

Alternate

در این حالت  لینک ، به جایی می رود که شما همین صفحه را به زبانی دیگر یا برای پرینت خواهید دید.

که آیا شما برای ایجاد پیوند کاملاً جدید هستید یا مدتی است که این کار را انجام داده اید ، مطمئن هستیم که در این راهنما چیز مفیدی خواهید یافت. چشم انداز سئو و لینک سازی همیشه در حال تغییر است و امروزه اهمیت ساخت پیوندهای با کیفیت بالا هرگز بالاتر نبوده است. در صورت رقابت و پیشرفت آنلاین ، نیاز به درک و اجرای کمپین های با کیفیت بسیار ضروری است و این به زودی تغییر نخواهد کرد. این راهنما برای هدایت سریع و در مسیر درست شما طراحی شده است. چیزهای زیادی برای پذیرش وجود دارد ، اما ما همه چیز را به فصل های قابل هضم تقسیم کرده ایم و مثال های زیادی را در این راه آورده ایم. امیدواریم از راهنمای The Beginner برای ایجاد لینک لذت ببرید!

 

 

  توییت

لینک سازی چیست و چرا مهم است؟

تعریف لینک سازی

چرا لینک سازی برای سئو سایت مهم است؟

معنی پیوند برای موتورهای جستجو چیست

توزین خوشه های موضوعی عوامل رتبه بندی در Google

آنچه باید درباره nofollow بدانید

چگونه ایجاد پیوند می تواند به سود تجارت من بیاید؟

فصل بعدی: فصل 2: انواع پیوندها (خوب و بد)

به یک فصل دیگر بروید:

1 2 3 4 5 6 7

تعریف لینک سازی

ایجاد لینک فرآیند به دست آوردن لینک های پیوندی از وب سایت های دیگر به وب سایت شما است. هایپر لینک (که فقط فقط پیوند نامیده می شود) روشی است که کاربران می توانند بین صفحات موجود در اینترنت حرکت کنند. موتورهای جستجو برای جستجوی وب از پیوندها استفاده می کنند. آنها پیوندهای بین صفحات منفرد در وب سایت شما را جستجو می کنند و پیوندهای بین کل وب سایت ها را نیز جستجو می کنند. تکنیک های زیادی برای ایجاد پیوند وجود دارد ، و گرچه دشواری آنها متفاوت است ، سئوکاران متقاعد می شوند که ایجاد لینک یکی از سخت ترین قسمت های شغل آنها است. بسیاری از متخصصان جستجوگرها بیشتر وقت خود را صرف تلاش در انجام این کار می کنند. به همین دلیل ، اگر بتوانید در ساختن پیوندهای با کیفیت بالا مهارت کسب کنید ، واقعاً می تواند شما را از سایر سئوکاران و رقابت بالاتر بگذارد.

 

چرا لینک سازی برای سئو سایت مهم است؟

آناتومی پیوند پیوندی

برای درک اهمیت ایجاد پیوند ، مهم است که ابتدا اصول چگونگی ایجاد پیوند ، چگونگی مشاهده موتورهای جستجو به پیوندها و آنچه می توانند از آنها تفسیر کنند ، درک شود.

 

 

 

شروع برچسب پیوند: این برچسب لنگر (از این رو "a") نامیده می شود ، این برچسب پیوند را باز می کند و به موتورهای جستجو می گوید که پیوند به چیز دیگری قرار است دنبال شود.

مکان ارجاع پیوند: "href" مخفف "ارجاع پیوند لینک" است و متن داخل گیومه نشان دهنده URL است که پیوند به آن اشاره دارد. این همیشه لازم نیست که یک صفحه وب باشد. این می تواند آدرس یک تصویر یا یک فایل برای بارگیری باشد. گاهی اوقات ، چیزی غیر از URL می بینید که با علامت # شروع می شود. اینها پیوندهای محلی هستند ، که شما را به بخش دیگری از صفحه ای که قبلاً در آن هستید ، می رسانند.

متن قابل مشاهده / لنگر پیوند: این کمی از متنی است که کاربران در صفحه مشاهده می کنند و اگر می خواهند پیوند را باز کنند باید روی آن کلیک کنند. متن معمولاً به گونه ای قالب بندی می شود تا از متنی که آن را احاطه کرده است ، متمایز شود ، غالباً با رنگ آبی و یا زیرخط ، به کاربران نشان می دهد که این یک پیوند قابل کلیک است.

بسته شدن برچسب پیوند: این نشانگر پایان برچسب پیوند به موتورهای جستجو است.

معنی پیوند برای موتورهای جستجو چیست

 

دو روش اساسی وجود دارد که موتورهای جستجو از پیوندها استفاده می کنند:

 

برای کشف صفحات وب جدید

برای کمک به تعیین رتبه بندی یک صفحه در نتایج خود

هنگامی که موتورهای جستجو صفحات موجود در وب را جستجو کردند ، می توانند محتوای آن صفحات را استخراج کرده و به فهرست های خود اضافه کنند. به این ترتیب ، آنها می توانند تصمیم بگیرند که آیا صفحه ای از کیفیت کافی برخوردار است تا بتواند برای کلمات کلیدی مرتبط رتبه بندی خوبی داشته باشد (Google یک ویدیوی کوتاه برای توضیح این روند ایجاد کرده است). هنگامی که آنها در حال تصمیم گیری در مورد این هستند ، موتورهای جستجو فقط به محتوای صفحه نگاه نمی کنند. آنها همچنین به تعداد پیوندهای اشاره شده به آن صفحه از وب سایتهای خارجی و کیفیت آن وب سایتهای خارجی نگاه می کنن

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش